31 Temmuz 2020

Ara Bakalım Neyi Bulacaksın

İnsan sürekli  arayış içinde neden niye ?  O sevgili olmadı bu olsun . Yok şöyle olsa daha iyi olur , böyle olsa şöyle olur. Sürekli bir arayış. Şu araba olsa daha iyi olur , bu ev olsa çok daha iyi olur. Sonu gelmeyen bir arayış...

Arıyorum ama ne ? Aradığımı buldum sanıyorum, başka bir arayışa yöneliyorum. Ona ulaşınca başka bir şeye. Aradığını bulan var mı ? Tamam artık ben buldum hayatım bu standartta gitsin diyen? Diyelim ki gitsin dedin nereye kadar yeni bir arayışa gitmeyeceksin. Yok öyle bir doyumluluk noktası. Neyi bulsan devamın da bir şeyler arayacaksın ozolog.

Arayacaksın ki ta ki kendini bulana kadar. İşte o zaman aradığını bulacaksın Ozo. Ama ben kendimi nasıl bulacağım? İçinden geldiği gibi yaşadığın zaman. İster hayvan gibi yaşa , ister ayyaş gibi ama içinden geldiği gibi yaşa. Haaa hayvan gibi yaşamak insan gibi yaşamaktan çok daha iyi. Hiç bir hayvan insana tecavüz etmemiştir.

Hiç bir zaman doymayacağız. Kanımız da var bu.  Bakalım bu arayış nereye kadar sürecek. Kimisi tanrısını arar, kimisi sevgilisini , kimisi malı mülkü , kimisi mutluluğu , kimisi anasını babasını, ama herkes arar bir şeyleri...

4 yorum:

  1. Aradığını bulursun Umarım kardeşim :)

    YanıtlaSil
  2. ben senin yazılarını arıyordum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben burdayım Despot ☺️ Senin araştırmacı ruhun ve yazıların çok daha iyi 👍

      Sil

Bu Bloğu Takip Et

En Son Paylaşılan

Ara Bakalım Neyi Bulacaksın

İnsan sürekli  arayış içinde neden niye ?  O sevgili olmadı bu olsun . Yok şöyle olsa daha iyi olur , böyle olsa şöyle olur. Sürekli bir ara...

Popüler Yayınlar