12 Nisan 2020

Sherlock Holmes Kitaplarını Okuma Sırası

Sherlock Holmes serisini okumaya karar verdim. Filmlerini izledim , dizisini izledim sıra kitaplarını okumaya geldi. Aslında önce kitaplarını okumam gerekirdi ama neyse. 

Kitaplar hangi sırada okunacak onları paylaşacağım. Biraz araştırma yaptım. Hem kendime not olsun hem de okumak isteyenler bu sıradan faydalanabilir. 

Sherlock Holmes Kitaplarını Okuma Sırası

1- Kızıl Soruşturma

2- Dörtlerin İmzası

3- Sherlock Holmes'in Maceraları

4- Sherlock Holmes'in Anıları

5- Baskervillerin  Köpeği

6- Sherlock Holmes'in Dönüşü

7- Korku Vadisi

8- Son Görev

9- Sherlock Holmes'in Dava Defteri

10- Gerçekler Kanıt İster

Bloğu İzle Takip Et...😊



17 yorum:

  1. Bence de önce kitaptan başlamalıydın :) Ama olsun sağdan da aynı yere çıkar soldan da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😅 Zaten diziyle kitap birebir aynı değil 🙂

      Sil
  2. Evet yarısı roman gibi yarısı kısa hikayelerden olusuyormus kitapların ☺️

    YanıtlaSil
  3. Ben Sherlock'un sadece dizisini izledim. Filmlerini dahi izlemedim. Ama kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Bu listeyi görmem iyi oldu. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ben de diziden etkilenip okumayı düşünüyorum. Teşekkür ederim ☺️

      Sil

  4. Sherlock Holmes kitaplarını okuma sırasını ben de takip edecegim

    YanıtlaSil
  5. Merhaba:)
    Ne kadar çok kitap var okuyacak. Koronadan sonra okunacaklar listesi oluşturuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ☺️ Evet bol bol heyecan verici bir seri oldu 🙂

      Sil
  6. Binlerce kitap okudum da şu seriyi okumak nasip olmadı yahu... İyi ki gördüm yazınızı. İlk iş online sipariş vermek olucak. Şimdi tam zamanı 😎

    YanıtlaSil
  7. Hele ki evde kaldığımız bu dönemde ☺️👍

    YanıtlaSil
  8. Ben de dizi ve filmleri izledim de kitapları henüz okuyamadım. İyi bir liste olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okursunuz 👍 Teşekkür ederim ☺️

      Sil
  9. Bence harika bir fikir olmuş. Okumak istersem eğer burada takip edeceğim bir yol haritası olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ umarım okursun 🙂

      Sil
  10. Çok faydalı bir yazı olmuş bence :)) ben okumak istediğim zaman sırayı bulmada zorlanmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) buradan bakarsın o zaman :)

      Sil

Bu Bloğu Takip Et

En Son Paylaşılan

Ara Bakalım Neyi Bulacaksın

İnsan sürekli  arayış içinde neden niye ?  O sevgili olmadı bu olsun . Yok şöyle olsa daha iyi olur , böyle olsa şöyle olur. Sürekli bir ara...

Popüler Yayınlar